Egy cég ma már nem létezhet a megfelelő social media jelenlét nélkül. Egy átlagos Facebook felhasználó akár napi több órát is tölt a legnépszerűbb közösségi oldalon, így semmiképpen sem érdemes kihagyni ezt a lehetőséget a reklámra, kommunikációra. A Facebook üzleti oldalnál kezdődik minden, de akik biztosra szeretnének menni, azoknak érdemes más közösségi oldalak létrehozása, kezelése is.
A Facebook üzleti oldal létrehozásánál jó, ha bizonyos szempontokat szem előtt tartunk. A Facebook profilt személyre szabhatjuk, megadhatjuk a lényeges információkat rajta, amik az ügyfeleket érdekelhetik, feltölthetünk képeket. Követhetjük, hányan jártak ott, kik nézték meg, milyen aktivitást produkáltak.
Stratégia és célok nélkül a Facebook üzleti oldalnak nincs értelme, csak lóg a levegőben. Szeretne márkát építeni? Az ügyfelek hűségét tervezi elmélyíteni, új vásárlókat szerezne ötletes bejegyzések segítségével? Kreatív, emocionális, emberközeli kommunikációra van szükség a sikerhez.