
Induló vállalkozások esetében gyakran merül fel a kérdés, hogy érdemes-e weboldalt csináltatni, vagy elég csak egy Facebook és/vagy Instagram felület. A válaszhoz vizsgáljuk meg mélyebben a témát!
Mi a helyzet egy szolgáltatóval például? Egy masszőrnek, fodrásznak vagy villanyszerelőnek kell weboldal? A kérdések megválaszolásához induljunk onnan, hogy…
Vajon miért jó egy weboldal?
1. Megtalálhatóvá tesz
A legtöbben ha keresnek valamit, akkor egyszerűen rágugliznak: Téged hogyan fognak megtalálni a legnagyobb keresőben, ha nincs weboldalad?
Fizetett hirdetések? Reméljük, hogy te is használod őket. De egy weboldal nélkül hová tereled az embereket? Nem nézne ki profibban, ha nem a Facebook oldaladra kellene vinned az érdeklődőket, hanem egy profi, dizájnos, megnyerő weboldalra?
2. Hitelesebbé teszi a bizniszedet
“Aki nincs fent az interneten, az nem is létezik” – tartja a modern mondás. Ha nem találsz egy vállalkozásról semmi információt az interneten, az kérdéseket vet fel az emberben, például “Vajon mennyire valós ez a vállalkozás?”.
Ma egy weboldal a bizalomépítés egyik alappillére. A szolgáltatásaidtól kezdve blogcikkeken és a munkatársi csapat bemutatásán át egészen az elérhetőségekig és a referenciákig minden megtalálható rajta. Egy ilyen ziccert ne hagyjunk ki.
3. Egy weboldal pénzt termel
Részben az előző pontból következik, hogy hosszú távon a weboldalad szerepet fog játszani a vásárlók meggyőzésében. De ez csak egy szelete ennek.
A weboldalad működhet egy értékesítési felületként is, ahol jól elkészített landing page-ek várják az érdeklődőket kiváló szövegezéssel, megnyerő dizájnnal és ellenállhatatlan ajánlatokkal. A landing oldalak hirdetésekkel párosítva igazi aranybányát jelenthetnek a céged számára.